Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je niet tevreden bent over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. Toch vragen we je vriendelijk om je klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Telefonisch contact Nederland

Tel: +31(0) 85-6200 472

Adresgegevens:

Beschermdirect.nl
Banmolen 9
5768ET Meijel (Nederland)

E-mail: info@beschermdirect.nl

KvK dossiernummer: 50090682
BTW nummer: NL001894302B75

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging.

Wij zullen je klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Mochten we meer tijd nodig hebben, dan zullen we je daarvan op de hoogte stellen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@beschermdirect.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur. Sinds 2015 zijn wij aangesloten bij WebwinkelKeur. Zij bieden een onafhankelijke klachtenbemiddeling aan. Je kunt dit doen via: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil